Uw maatschappelijk verantwoorde en betrokken ondernemings- danwel sponsorbijdragen en filantropie -initiatieven moeten verder worden beoordeeld dan alleen door de algemene opinie, het goede gevoel en de pers. U wilt het sociale rendement met feiten staven en niet alleen het goede verhaal vertellen, maar dit ook áántonen. Naast het welbegrepen eigenbelang, wilt u ook aantonen, dat u tegelijkertijd goed doet voor de samenleving
![]() |
![]() |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |